Arkadaslar yardim edin lütfen tecrübelerinize sığındım.
Betam yavas artıyordu ve dış gebelik dediler dün rahim kalın diye küretaja alındım. Sonra iki doz iğne vuruldum Dış gebelik için. Sonra forumlarda okudum iğnenin fayda etmediğide oluyormuş. Çok korkuyorum tüpümün yırtılıp iç kanama geçirmekten. Dış gebelik geçirenler nolur yardim edin süreç ne? Betam 2.700 iğne fayda eder mi?