Bugün tam 40+1 olduk 7 gündür hastanedeyim nst de sancım gözüküyor 2 gündür bnde hissetmeye basladım suni sancıdan korkuyorun kndi sancımın gelmesini beklıyorum o da yoğun değil açıklıgım da yok Allahım yoklugunu vermesın ama hastanede kalmak çok bunaltıcı bebişimde gelmiyor.Daha ne kadar kalıcam bılmıyorum