Bugun sabah 8 de hastanede olacağım ve son dakikaya kadar normal beklediğim dogum anı olarak sezeryana çevrildi benim sancim hiç olmadı nst de sadece 1 kez 100 lere çıktı ve sancim ve bende onu hissetmedim acıkligim da olmadı ve bu durumdan dolayı bebeğim bize dönmedi 39+6 da bugün sezeryana gireceğim Rabbım inşallah bütün anneleri kolaylıkla sağlıkla huzurla evlatlarını kucaklarina almayı nasip etsin inşallah ve en büyük dualarımdan birisi de İnşallah Rabbım gerçekten isteyen hak eden hiçbir annenin kucağını boş bırakmasın annelik duygusunu onlara da yaşatsın 🙏