Evet kızlar herkesin postuna yorul yapan ben doğurdum sonunda buraya yazmayacağım biraz kötü oldu çünkü normal doğum sabah 8 de başlayıp akşam 20:50 gibi geldi minik kucağıma 30-35 dk da geldi 12 den itibaren suni sancı verdiler 4 den sonra sıklaştı 7 dan sonra baya zorladı dikişim çok ama benimki bi sorun sizi korkutmasın benim vajinamdan kaynaklı bir sorun çok şükür iyi olmaya çalışıyorum bol okuyup dua edin sütüm de Hemen geldi şimdi prensesi izliyorum sevgilerle bu arada 40+1 ile doğdu