Esenburhan123 bsra57 benimde şuan bogaz agrım ve bas agrım var ballı süt içiyorum iyi geldi Allah’a şükür
bsra57 Esenburhan123 grip olmuşum öyle dedi doktor bol C vitamini bol su ve hayatımda hiç sevmediğim şeyi sırf bebeğim için içiçem kelle paça çorbası 🍲🤦♀️
GBV2015 bsra57 geçmiş olsun Allah şifa versin be gibi rahatsızlığınız vardı bende şuan grip soğuk algınlığı yaşıyorum da neler yapıyosunuz 😊