busraaammm 35+1 haftalığım gece 12 den beri hiç geçmeyen adet sancısından biraz fazla sancım var… Bebek de toplanıyor o zaman daha çok canım yanıyor… Bu doğum sancısı mı nedir bu bileniniz var mı?
EsinEmirEdiz busraaammm canım çokta fazla bekleme evde eğer doğum başladıysa haftan küçük ciğer gelistirici falan yapmaları gerekir dev ederse sancım sabahı bekleme bence
Yunusemr3m busraaammm bana suni sanci verdiklerinde benimde devamli sancim geliyordu adet agrisi gibi fazlasiydi hatta dr bana dogum yapanin sancisini cekiyorsun demisti
busraaammm Yunusemr3m yaa ☹️☹️ çok geçmiş olsun.. Biraz daha sabredeyim sabah olunca gidebilirim ancak☹️
Burcu98 Ben 34+6 yim nst de doğum sancım çıkıyor ama açılmam yok serum fitil hap falan durdurmaya çalışıyorlar ama sancı hala aynı doktor suni sancı veremem haftan erken dedi nasıl olcak bilemiyorum açılmam 0