esra3451 Merhabalar, ikili test yaptırmıştım 4 eylülde. Kontrole 4 ekimde gideceğim, doktor geldiğin zaman bakarız demişti. E nabızdan bakıyorum, sonuç görüntülenmiyor, yaptıran ve e nabızdan bakan oldu mu ? Kaç gün sonra belli oldu ?
Nureylaa esra3451 e nabızda gözükmüyor doktor bana mesaj olarak atmıştı grafik olarak, ulaşma şansınız varsa mesaj atın doktorunuza
SayeMom esra3451 benim e nabızda gözüküyordu, ama tabi grafik şeklinde olan mühimdi. Özele gidiyorsan özel hastanenin internet sitesinde sonuçlar kısmı var ordan görebiliyorsun
Smyrayldrm esra3451 cnm ben dewlet hastanesine yaptrmıstm 2 gunde cıktı e nabız dan baktm ama grafıgı doktorun yanına gidince verdı doktorum
Fnd6026 esra3451 canım ben 2 hafta önce yaptırdım ana tam 7 gün sürdü 7 günün sonunda e nabızda direk düştü daha çıkmamıştır belki senin sonuçların 😊