Baburhulya Merhaba ben yaptım ve her gün iyi ki yapmışım diyorum benim aradan iki buçuk sene geçmişti doğum hikayemi yazmıştım etiketlerim şimdi oradan okuyabilirsiniz. İlki tabii ki iyi bir doktor bulmak ve işin maddiyat yönünü halletmek. Hangi şehirde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama Büyük şehirlerde devlet hastanelerinde destekleyen Doktorlar var benim olduğum şehirde destekleyen devlet doktoru yoktu zaten bir tane devlet hastanesi vardi. Evet de maddiyat yönünden zorlayıcı oldu sezeryan doğum yapsaydım 1500 TL verecektim ikinci sezeryan olduğu için ama 5000 TL verdim. İlk çocuğum 2.5 yaşında hala kaçak isteyen ilgi isteyen bir çocuk sezeryandan sonra bunların beni zorla ya bileceğini biliyordum iki çocukla dışarı çıkmam gerekecekti bunları yapamazdım ama normal doğumdan sonra çok rahat bir şekilde iki çocukla Bebek arabasını indirip kaldırıp dışarı çıkabildim şu anda 2.ay oldu doğum yapalı her şey çok güzel.