Dün acile gittim çünkü 4 5 gündür ağrı cekiyorum tuvaletten çıkamıyorum bebek rahim ağzına yakın 55 mm de rahim agzi ölçüldü ama bugün daha kötüyüm ağlıcam artık duramıyorum sürekli toplanıyor sertleşiyor ağrı giriyor 15 defa oldu az da söylemiş olabilirim yarın tekrar gitsem mi yasayan var mi nolur yazın