3gibi sancım başladı ve 1:20gece kucağıma aldım çok şükür.Hastaneye 11bckta geldik ve 6 cm açıklık vardı direk dogumhaneye aldilar biraz sancı çektim ama çok uzun sürmedi devlet Hastanesi’nde doğum yaptım ama ekip okadar iyilerdiki anlatamam sohbet bile ettik çıkarken hepsine teşekkür ettim umarım sizlerinde herşey iyi gider iyi insanlara denk gelirsiniz 😃😃😃