Esmayllmz_ Kızlar 31+4 haftalığım akşamdan berı adet sancısı gıbı agrılar cekıyorum çok aşırı sekılde agrıyor karnımın altı ve karnım neden böyle
Aycha Esmayllmz_ Ağrınızın çok şiddetli olduğunu belirtmişsiniz, her ihtimale karşı acilen doktora, hastaneye gidin derim, naçizane. Geçmiş olsun.
edanurciftci Esmayllmz_ bende daha 30 haftalığım çok kötü kasılmalar oluyor iki hafta sonra kontrole gidicem bekliyorum belki normaldir diye bekliyorum
hanimhanimcik Esmayllmz_ kasılmalar ve hafif sancılar olabilir ama çok şiddetli adet ağrısı kesinlikle normal değil doktora gidin