Betfer Erken doğum riskim olduğu için doktorum 15 günde bir çağırıyor . 29 haftalık olduk . Sizde durumlar nasıl ve kaç günde bir gidiyorsunuz ?
Babymoomy Betfer erken doğum riskin olduğu için sık gitmende fayda var canım ben en son 30.haftamda gittim 4hafta sonra çağırdı hep öyle oldu ya 3-4hafta sonra çağırdı
1234A Betfer ayda bir gittim hep 36+1 son zamanlarda hafta bir gel dedi gitmiyorum hiç kötü hissedince gidiyorum. Özele gidiyorum ama her defasında boş gidiyor gibiyim istediğim şeyleri yapmıyor dr
Betfer Babymoomy şimdi kaçıncı haftadasın cnm . Bi ayda bir iyiydi ya özele gidiyoruz hep para herşeye muayene , kan , idrar derken her gidişimiz 350 oluyor bide nst çıktı başımıza
Babymoomy Betfer suan 32oldum canım bende her muayenede 380 veriyorum nst ile dahada katlanıyor sigortanız varmı
secoz Betfer ben bekarken özel hastaneye giderdim hep yakınımızdaki evlendik şimdi aynı hastaneye eşimin iş yerinin anlaşması var 130tl muayene ücreti biz 65tl ödüyoruz ☺️ tahliller falan %50 indirimli
Betfer Babymoomy evet cnm var . Salgın olmazsaydı şehir hastanesine giderdim ordada eşimizi içeri almıyorlar işte
Znur1997 31+4 um her ay gıdıyorum . Gebelıgım basından berı her ay gıdıyorum ozele gidiyorum. Zaten kasımın 11 den sonra sezeryana gun verecegım dedı
Valide Betfer ikizlerimiz var o yüzden perinatoloji de takip ediyor 2 hafta arayla bir kendi doktorumuza gidiyoruz özele bir devlete muayeneye 💋
2erkekannesiii Betfer ayda 1 gidiyorum en son 13 haftada gitmiştim 4 Ekim de 18 hafta oluyorum kontrolüm var