Nişan kahverengi çok yoğun sümüksü bir yapıda oluyor. Benim nişanım öğlen saatlerinde gelmişti o gece 4 te doğum yapmıştım. 35. Haftadan sonra çömelme hareketi yapmaya başlamıştım doğuma kadar devam ettim. Suyumu çatalda patlatmışlardı. O yüzden hiç sancı çekmedim suyumu paylattılar o sırada yoğun bir sancı hissettim ama beni çok zorlamadı 2 3 ıkınmaya gelmişti bebeğim.