Kzehra korkmayın, bebekler her şeyin en iyisini biliyor. Bizimkiler doğmasaymış benim hayati tehlikem oluşacakmış. Her şeyin hayırlısı demek lazım. Umarım minnaklar büyümeye devam eder. Herkesin vücudu farklı o yüzden kıyaslama, kontrollerini ihmal etme derim ☺️