Serap_35 soyle oldu ramazan ayinda kimyasal gebelik yasadim normal adet oldum yani düşük olarak sayilmiyor zaten kimyasal gebelik sonra ki ay tasinmak zorunda kaldim ve enfeksiyon+mantar cikti bende esimde bende ilac kullandik diger ay hamile kaldim hic birsey yapmadan hatta esimle sasirdik cunku sperm testi verecekti ve hamile oldugumu ogrendim