25 haftalık hamileyim. Bunları düşünmek erken desede herkes, insan nasıl bir doğum yapacağını düşünmeden ve bundan tedirgin olmadan edemiyor, en azından ben böyleyim. Sezeryan doğum istemiyorum ama şartlar elvermezse sezeryan mecbur. Buda beni çok korkutuyor. Sezeryan doğum yapanlardan paylaşmalarınızı rica ediyorum lütfen. Sezeryan sonrası bıçak acısını çok yaşadınız mı? Ve hani sezeryan sonrası odaya geçtiğinizde hemşireler gelip karnınıza bastırıyor, güya pis kanın çıkması içinmiş, en azından benim çevremde öyle oldu. Ve bundan çok korkuyorum. Bunu size de yaptılar mı? Canınız çok acıdımı? Ve yapılması mecbur mu bu bastırma işlemini?