yildiz_07 Antalya tip fakültesi hastanesinde doğum yapan var mı ya da muayneye giden tecrübeleriniz nedir öneriyor musunuz veya önerdiğiniz önermediğiniz devlet hastaneleri neler doğum için hala kararsızım fikrinize ihtiyacım var🙂
Cinarsmom21 yildiz_07 eğitim araştırma aciline gittim bir kaç defa normalde vitalede takipliyim çok memnun kaldım. Dr olsun ebeleri olsun çok güzellerdi normalde çok pimpirikli biriyim ve çok hassasımdır eğitim araştırma gerçekten çok güzel. Kepez devlete gittim orda bir Dr önerdiler berbat ötesiydi. Doğum için vitaleyi tercih etmezsem %100 eğitim araştırma tercihim.
gldn065807 yildiz_07 valla tıpta 10 sene önce yaptım tobe ettim şimdiki durumunu bilmiyorum bisey diyemem ben Antalya atatürk devlet hastanesinde Tülay Aysala gidiyorum cok çok memnunum çok iyi bir doktor özele de ben kararsızım bilmiyorum neresi iyi
nurselsarioglu yildiz_07 ben dün gece gittim serikten gece sancim başladı açılma varmi diye 20 kişi rahat bakmıştır soru soruyorum cvp vermiyorlar bnce sana kalmış birsey ama tavsiye etmem o acıları çekme derim nts bağlandım gelip adam akili bakmıyorlar bn hiç memlun kalmadım serik devlet hastanesine geldim geri
Tikbinnur Bende antalyada oturuyom ataturk devlet hastanesine gidiyorum doktorum cok iyi mehmet bekir sen ismi
yildiz_07 Tikbinnur doğum için nasıl peki orası eğitim araştırmada çok azarlıyorlarmış ilgilenmiyorlarmış iyice korkmaya başladım napcam bilmiyorum
ozge07070 Tikbinnur bende Antalya’da oturuyorum canım normalde başka bir hasteneye gidiyorum ama fikir olsun diye ayın 18 inde Mehmet beye randevu aldım şuan 14 +3 üm. Siz en başından beri Mehmet beye mi gidiyorsunuz ?
yildiz_07 gldn065807 anladım teşekkür ederim simdi tıpa randevu almış bulundum bakalım olmazsa Atatürk Devlet hastanesini de bir denim😊
yildiz_07 nurselsarioglu cuma günü geldim acilden bende bir gece doğum hanede beklettiler cuma gününden beri hastanedeyim yatış yapıldı ana neden yatıyorum ne zaman cikcam kimse bir şey demiyor bakalım ne olacak daha doğum için erken 35 haftalık suan bebek hareketlerinde azalma olduğu için geldim ama bir açıklama yapan eden yok doğuma o kadar kararsız kaldım ki nereye gidicem bilmiyorum bu gidişle dogurmayacam🤣