Biz özel aile odası istiyorduk eşimle birlikte kalmak için ama doluymuş olmadı. Bu yüzden beni odaya aldıktan sonra eşimi gönderdiler. Bebeğimle tekim şuan hastanede. İki kişiyiz odada. Baş ucumda bir zil var biseye ihtiyacım olduğunda falan ona basıyorum anında hemşireler geliyor ve güler yüzle yaedimci oluyorlar. Hiç Türkiye de ki hemşireler gibi değiller. Ben dil işini de telden çeviri açıyorum oraya yazıyorum. Onlara da telefonumu verip yazmalarını rica ediyorum o şekilde hallediyoruz şuan ilgileri vs çok iyi yanı.