AysenurYumak Kızlarr iyi geceler 3-4 saatte bir açıkıyorum 7+2 haftayım sürekli yemek yiyorum 57 kg ama bu gidişle çok kilo alıcam🤦🏻♀️ Siz de durumlar nasıl
Merveelisa AysenurYumak ben açlıktan değil bebek kilo alsin diye mecburiyetten yiyorum tıka basa dolu olsam da 😟 tabi sağlıksız hamur işi aburcubur flan yok sadece kilo aldıran besinler ona rağmen 13 kilo aldım bide hamur işi yesem vay hale 31+3 haftadaym
Belizmoms AysenurYumak valla bende oyleydim şuan 22 haftalık halada hep açım ama benim b12 değerim çok düşmüş o yüzden tok olsam dahi karnım aç gibi geliyor yinede yiyorum 😁 62 kilo ile hamile kaldım şuan 71 kiloyum ama hiç umrumda değil bebeğim iyi olsunda ben yemeye devam ederim 😁😁😁😁
AysenurYumak Merveelisa oo siz yolun sonuna doğru yaklaşıyorsunuz maşaAllah ben daha başında sürekli yemek yemek istiyorum 🤦🏻♀️
Merveelisa AysenurYumak ben dört ay yiyemedim tabi bulantı kusmaktan açlıktan ağlıyordum 🤣 yiyebiliyorsaniz ne güzel
AysenurYumak Merveelisa benimde bulantım oluyor ama sabahları fenalaşıyorum ama sonra geçiyor işte o süreçten sonra sürekli yiyorum🤦🏻♀️
BernaaaaG Ben malesef çok şeyden tiksindim canım bişey yemek istiyor kalkıyorum hazırlamaya başlıyorum kokusunu aldığım an başlıyor bulantim kendi yaptigim yemeği yiyemez haldeyim. Yiyebiliyorsaniz sizin adiniza çok sevindim :)
AysenurYumak BernaaaaG sabahları uyanınca 2 3 saat 1 tane çubuğu zor yiyorum sonra kahvaltıyı çok çok az hafif bişey atıştırıyorum 1 saat sonra benim maraton başlıyor 2 3 saatte bir sürekli bişeyler yiyorum genelde patates haşlaması yada ekmek arası zeytin ve geceleride yiyorum 🤦🏻♀️
Minicikkiz AysenurYumak Bende ilk zamanlar hep yiyodum yeme isteği geliyodu. Şuandada öyleyim .58 le. kaldım. 72 oldum. Ama göstermiyorum okadar 😊 2 ay kaldı doğuma .