Poyrazinannesielif Nurklc38 30dan sonrası çabuk geçiyor 🤭 35 haftaya geldim bende hemen geciyor anlamiyosun bile 😂😂
Nurklc38 Poyrazinannesielif Ben şimdi direk aralığın 7 gelecek de doğurcamm oo daha çok var diye hesaplıyorum o zaman tam 40 haftalık oluyorum doktor 40 oluyorsa aralık 7 de doğuma alırım demişimdi inşAllah 38 de 39 da gelir de erken kavuşurum 😂😂🤦🏼♂️
yeniannna34 Nurklc38 36+2 olduk beklemedeyiz😅 Bel agrilarim falan çok oluyor ama valla suan iyiyiz diyelim 😅Zaman bir şekilde geçiyor