Ctzozt Merhaba kızlar 35 haftalığım ve sadece 4 kilo aldım aranızda var mı böyle az kilo alan? Doktor herşeyin yolunda gittiğini söyledi tabi doktor dışında herkes anormal karşılıyor 🙄
Senayyalcin Ctzozt Önemli olan doktorun söylediği anlamıyorum her hamile kadın 20 kilo mu almak zorunda ya ne bu cahillik
ZeynepSaremom Ctzozt bende 34 haftalık hamileyim 4 kilo aldım..Doktora göre herşey normal kiloyu bebek alıyor..Ama millete sorsan doktordan daha iyi biliyorlar 🤷
Ctzozt Senayyalcin evett sanki 20 kilo alıp 4 kilo bebek doğurmak marifetmiş gibi ay allahım gel de sinirlenme
Uyumsuzzz Doktor normal diyorsa kimseye aldırıs etme. Annem bana hamile kaldığında hiç kilo almamış zayıflamış bi şekilde doğumdan sonra evine gelmiş herkeste aynı olmaz ☺
Ctzozt Delicesareti yok kulaklarımı da tıkarım iri bebek sanki çok mu iyi, her kafadan bi ses işte doğum yaklaştıkça istemsiz düşünüyorum sağlıklı olsun da kaç kilo doğmuş önemli değil
mommasBoys Ctzozt maşallah diyelim bence ☺️ Bende 35 haftalığım 9 kilo aldım bana bile hiç almamışsın diyorlar genelde sana demelerine hiç şaşırmam😅 yürüyen balon olarak gezmeli hamileler bazı kesime göre🤭😂
bahtnurr1 Ctzozt 32de 2,5 almıştım 2 kilosu bebekti doktor ne kadar az o kadar iyi diyor umarım bende minimumla kapatırım 😊
Shnern Ctzozt 33 hafta ve sıfır kilo cnm benimde noal bebek gelişi iyi ise . İlk hamileliktede 7 kg aldım oda son zamnlarda
Emilah Ctzozt 32 haftalığız 8 kilo almışım benim doktorum da ne kadar az kilo alirsan o kadar rahat doğum yapabileceğimi söylüyor. Ilk cocugumda 20 kilo almıştım Bunda kuş gibiyim 😉böylesi daha iyi
SelenBade 39+4 üm 5 kilo aldım ve bebek gayet sağlıklı hiçbir problem yok. Milletin söylediğine kulak asmayın yok yere 25-30 kilo alıp yerimizden kalkamayalım istiyo herkes 😂
Semy Ctzozt herşey yolundaysa dert edilecek birşey değil aksine ne güzel boşuna vücuda yük binmiyor. Ben 31 haftalığım 3 kilo almış oluyorum tokken. Bebeğimde 1 hafta önde gidiyor çok şükür. Önemli olan bebeği beslemek
Nghn_ Ctzozt 37. Haftamdayim bende 4 kilo aldim. Saglik ocagi sorun ediyor ama kendi doktorum sorun gormuyir.