🗳
humeyrak bu aralar herkes Alparslan koyuyor.
Bizde erkek olursa alparslan koymayı düşünüyoruz bence çok asil bir isim🥰
mrvkaaya Eşim çok beğeniyor Alparslan ismini, ben bir türlü ısınamadım yahu 🥺
humeyrak iki isim koyun dilerseniz iki tarafında gönlü olur☺️
mrvkaaya İki isim çok tercihimiz değil ama olsaydı koyardık mutlaka 😊🌸