Selamünaleyküm kızlar. Aranızda 4.ay aşısı hakkında bilgi sahibi olan var mı. Bugün aşk olduk kıızm çok huzursuz. Uyuyır ama hemen uyanıyor. Sallıyorum gene uyuyır bırakıyorum ağlıyor. Ateşinş ölüyorum 36larda ama bana sanki ateşi varmış gibi geliyor. Nedenn böyle oldu normalde uyudu mu üç dört saate kalkardı şimdi 5dk bş kalkıyor. Bilgi sahibi olan var mı?