adrmz54 bende bu sağma olayını merak ediyorum çok. Tekli mi çiftli mi makina almak gerek acaba? Bilen arkadaşlar aydınlatırsa çok sevinirim.
sedaa_aa bir de bebek her istediğinde, yaklaşık 2 saatte bir emzirmek gerekiyor değil mi yani her emzirmeden sonra sağıyoruz dersek yanlış olmaz? Sağdıktan sonra 2 saate tekrar göğüste süt oluyor değil mi? Sağdığımızı donduruyor muyuz?