ozlemoo benim de 207 çıktı 4 haftalık mis Dr öyle dedi ama keseyi görmeyiz şuan küçük dedi 10 gün sonra yine çağırdı benden kan yenilememi bile istemedi bir dahaki kontrolde görmezsem keseyi o zaman yeniler bakarız dedi hayırlısı olsun rabbim kucağımıza almayi nasip etsin benim bir kixim var çok şükür birde ondan sonra kaybettigim bir bebeğim oldu bende çok korkuyorum inşallah sağlıklı olur 🤲