Herkese iyi aksamlar :) 8+4 gunluk hamileyim bulantim falan yok allahtan kendimi cok normal hissediyorum fakat endiseleniyorum acaba hersey yolunda mi die . Ve sunu sormak istiyorum 6 haftalikken kanamam ve lekelenmem gelmisti kesildi. Doktorum risk bitti denecek kdr az dedi ama hala korkuyorum surekli yatiyorum bu durumu yasiyan varmi aramizda… Allah herkesin evlanini sag saglim kucagina almayi nasip etsin insallah 🙏