Kızlar serkajlıyım 30 haftalık hamileyim bugün biraz oturdum normalde hep yatıyorum zaten bugün bide bi kaç gündür aşırı stresim var çok ağladım şimdi iyiyim duşa girdim çıktım kasığıma bıçak saplanır gibi ağrı olmaya başladı adım atsam öyle bıçak saplanır gibi ağrı giriyo korkmaya başladım normal mi bebek büyüdükçe mi oluyo dikişten mi Allah korusun doğum belirtisi mi