[silindi] Kızlar normalde özel hastaneye gidiyorum ama doktorumdan hiç memnun değildim en sonunda devlete gitmeye karar verdim devlet hastanesi bebeğin boy ve kilosunu söylüyor mu ??
Semakacan [silindi] bende ilk defa geçen ay gittim söylüyor hatta gayette ilgiliydi doktor valla şaşırdım 😄 aynı doktora randevu aldım yine 7sinde gidiyorum inşallah
Pembe_duslerr [silindi] ben şehir hastanesine gidiyorum her zaman söyler ve her gittiğimde ultrason kagıdımıda verir doktorum.
Busragonullu32 [silindi] Tabiki de söylüyorlar 😇 Devletin özel hastanelerden bi farki yok artık ben hep devlete gittim doğumu da devlet hastanesinde düşünüyorum çok memnunum
busrasahinn [silindi] doktordan doktora değişiyo benim çok şükür 3. Hamileligim 3. Doktor ve 3ude devlet hepside belli bir haftadan sonra söyledi bu seferki daha erken söyledi hatta
Elifnurvarol [silindi] bende normalde özele gidiyordum bu sefer devlete gittim ama ne ultrason kağıdı verdi nede bebeği gösterdi sadece kilosunu söyledi
Kbrbisi21 Doktordan doktora degisiyor ben memnun degildim hicbi sorduguma cevap vermiyordu degistirdim bu seferki herseyini soyluyor