Berna0612 çok sevindim hastaneden memnun olmana canım, doktorunun ismi nedir acaba, bu arada sağlıklıca kucağına al inşallah, benim için önemli olan öncelikle hastane ve doktor daha sonra da ultrason resmi almak isterim, çünkü eşlerimiz göremiyor en azından ultrason resmi onlar için iyi olacaktır