Ben bir çok doktorla konuştum,yabancı kaynaklardan araştırdım. Annem şeker hastası olduğu için kesinlikle yaptırmam gerektiğini söylüyor hepsi. 50gr yükleme 2 dilim baklava ile eş değer bir değermiş. Ben hamileliğim süresince tatlı tüketiyorum ve şeker alımıma dikkat etmiyorum bu yüzden rahatlıkla yaptıracağım zaten aldığım bir miktar bu şeker oranı aslında,çocuğa da herhangi bir zararı yokmuş. Ama içiniz rahat etmeyecekse ve asla yaptırmak istemiyorsanız en azından kanınızda hemoglobin a1c değerine baktırmanızı öneriyorlar. Fark edilmeyen gebelik şekeri çok tehlikeli olabiliyormuş malesef.