36 haftalık gebeyim ilk hamileliğim doğumdan çok korkuyorum kendi tercihimle sezeryan olmaya karar verdim doktorum 10 ekime gün verdi bi kaç kere denk geldim spinal ve epidural birlikte olanlar var buna doktor mu karar veriyor yoksa kendimiz mi tercih ediyoruz ikisini birlikte yapmanın zararı var mı avantajları ve dezavantajları neler yardımcı olursanız çok sevinirim