Merhabalar kızlar 2. Gebeliğim 6+4 kalp atışını duymadık bebeği görmedik.Doktor 2 ihtimal var ya bebek çok küçük ya da kese boş 10-12 gün sonra tekrar gel dedi.İlk gebeliğimde 6. Haftada bebeği hemen görmüş kalp atışını duymuştuk.Başına böyle bir şey gelen var mı?