Merhaba ilk defa bişey soruyorum belki sizlerinde başına gelmiştir, bilginize ihtiyacım var.😔
Vajinam ile sol bacağımın birleştiği yerde kemik ağrısı, acısı yaşıyorum. Yürürken, merdivendeyken, bazen otururken. Sağ ve sol tarafta da şişlik fark ettim özellikle lavaboda anladım bu durumu. Acaba çatı ağrısı mi bu? Normal bişey mıdır?