Sinemm0606 Merhaba kizlar. 13+5im bugun ilk defa vajinadan aniden sanci girdi bi kac kere tekrarladi halada giriyor ilk defa basima geldi sizlerde nasildi normalmidir ki boyle olmasi?
Balliko Sinemm0606 gecmıs olsun ıdrar da koku ve bulantın var mı ben öyle gittim bulantı da oldu ıdrar yolu enfeksiyonu olmuşum
Sinemm0606 Balliko 3 gun once tahlil vermistim idrar yolu enfeksiyonu cikti. Acaba ondan mi ki. Ama bu kasik agrisinida gecti vajinadan cok kotu giriyor aniden damarim cekilmis gibi
Sinemm0606 Balliko 2-3 hafta sonra gel muane olurken sonuclarinada o zaman bakariz dedi. Bende simdi saglik ocagina gidicem. En azindan enfeksiyonlu beklemeyim dedim 3 hafta canim
Balliko Sinemm0606 benım saf doktorumd oyle demişti sonra mıde bulantısı fenalaştım .. hiç bekleme acile git veya sağlık ocağına
Sinemm0606 Balliko Gittim canim cefaks antibiyotik verdi simdi cok tesekkur ederim gecmis olsun sanada🥰