Nur93 benim bebeğim 20 günlük oldu ilk iki gün hastanede aklımıza gelmedi ve nerdeyse uyumadi bebeğim sonra annem kundak dedi ben arastirmistim zaten yarım kundak doğru olanı kalça cikikligi da olmuyor anne karnında bebek zaten sarmalanmis bir halde olduğu için seviyo bile o halini birde dogunca farkedersin zaten elinden korkuyorum yüzüne degdikce kendi kendini uyandiriyor 😊