BukGS10 MERHABALAR … Haftadayım ve bebeğin suyunun azalması sebebiyle sezeryan planladik ama ayni durumu yaşayanlar var mı acaba ??
Xxxseliiiin BukGS10 ben 15. Haftadan beri çekiyorum bu sıkıntıyı 33 e geldik ama bence sizinki normal artık doğum sürecine girmişsiniz çünkü
bahtnurr1 BukGS10 yaşamadım ama burda bazıları havuç suyu faln iyi geliyor demişti. Arkadaşımın da suyu azaldı ve birden geride kalan su geldi acil sezeryan oldu
Aycan051415 BukGS10 bana da öyle demişlerdi başka bi doktora gittim evet azalmış ama sezeryanlik bi durum yok takipde kalmalıyım de ve 42de normal doğurdum bnce tek doktorla kalma
BukGS10 bahtnurr1 Cumaya kadar ilerleme olur mu acaba keşke o postu okuyabilseydim bende şimdi youtube da baktim ibrahim saraçoğluda vermiş taze sklmıs havuc suyu kürü bu sorun için
bahtnurr1 BukGS10 acaba ne kadar kaldı ki yine de 3 gün var daha iç istersen zararı olmaz sonuçta canım ama doğum gelmiş zaten korkmaya gerek yok şükür
Xxxseliiiin BukGS10 evet maalesef havuç suyu deveci armudu derken bu zamana kadar geldik sebebini bulamadılar her ay perinatolojiye gittim kontrole hep gözetim altındaydım
BukGS10 bahtnurr1 Dünn akşqm başladim yarin sabah tekrar bakacak ve sezeryan islemlerim yapilacak artmasa bile ayni duzeyde kalmasna da raziyim insallah olmaz bakalim Rabbim tüm hamileleein yardimcisi olsun