Bende 3 haftalık iken öğrendim hiç bir belirtim olmadı 4 haftada karın ağrısı ve bel ağrısı başladı hafif hafif ama normal olduğunu söyledi doktorum rahim genişlediği için bağlarda genişliyormuş bugün keseyi gördük 😍 6 haftalık olduk bugün mide bulantısı 6 7 8 haftalarda başlar dedi bendede yok henüz (aman olmasında 🤭)