evlatkokusu0806 boyuyla falan orantılı olması gerekiyo tabi dedigim gibi onde yada geride olmasi doktorun uyarmadigi surece sağlıksız bi bebek oldugu anlamına gelmiyor boyu cok uzun değildir kısadır belki yaşıtlarına gore kisa yada uzun bebeklerle cok karşılaşıyoruz simdiden sıkmayın böyle şeylere canınızı hamileliginizin tadını çıkartın cok cok ozluyosunuz doğumdan sonra ❤