akgun_cigdmmm ya bence başka bir doktora daha git sen. Sonuçta kan sulandırıcı bir iğne. Bana da özelde kan sulandırıcı hap verdi bebeğe kan daha iyi gitsin dedi ama devletteki doktorum kullanmamı istemedi düşük vs sorunun yok herhangi bir durumda müdahale etmemiz zorlaşır kanamanı kontrol edemeyebiliriz gerek yok dedi. Evet çok veriliyor düşük hikayelerinde bu kan sulandırıcı ama genetik teste göre veriliyor. Mesela bazı böyle binde bir durumlar var annenin vücudu bebeği yabancı madde gibi algılayıp hemen savaş açıp yok etmeye çalışıyor. Durumun öyle aa al bunu kullan tarzı basit değil bence. 4 düşük 2 dış gebelik diyorsun. Normalde 2 düşük olunca direk genetik test istiyorlar. Biraz umursamamış sanırım doktor. Bence sen uzman bir doktora daha git. Belki oda verir aynı ilacı ama olsun başka bir görüş daha al. Belki sorun kan pıhtılaşması değildir. Belki bu gebeliğinde hiç sorun bile yaşamayacaksın ama doktor bu tarz durumlarda çok çok önemli. O yüzden kendine alanında uzman bir doktor bul.