Mutlulugum kötü rüyalar görecek birşey yok canım :) Rabbimin bize bir hikmeti ben inşAllah bir aksilik olmazsa normal doğumu koydum kafama çünkü sezeryanda çok ağrın oluyor dikişlerin zorluyor diyorlar. Ben kolay olması içib pozitif düşünüyorum özellikle doğduğunda ilk onu ben görücem diye kendimi motive ediyorum öyle düşün işe yarıyor 😊