Yeni doğan için bi tane de olsa biberon alınmasını tavsiye ediyorlar.
mamaya ihtiyaç duyulmazsa ilerde su ya da süt vermek için de kullanılabilecek, meme reddi yapmayacak biberon önerisi olan var mı?
philips avent, dr browns ya da tommee tippee markalarından birini almayı düşünüyorum.