Bianneadayiii İdari izindeyim şuan 32 haftalık olduğumuzda yapmamız gereken bir şey var mı ? Bulunduğumuz kuruma dilekçe falan mı veriyoruz, bilgisi olan ?
nslhnyldz Bianneadayiii hocam benden müdür yardımcısı hastane raporu ve dilekçe istedi haftaya göndericem bende
Cylnsms Bianneadayiii 32. Haftadan sonra doktorunuzdan çalışabilir raporu alıp beş hafta kadar çalışabilirsiniz bildiğim kadarıyla. Öyle yaparsanız beş haftalık çalışma sürecini doğumdan sonraya aktarabilirsiniz . Bizim kurumdaki arkadaşlar öyle yaptı. Ben de öyle yapmayı düşünüyorum çalışabilicek durumda hissedersem tabi 🙆🏻♀️
muallimehanimmom5 nslhnyldz hocam sanırım öğretmensiniz bende öğretmenim 31. Haftam başladı bugün önümüzdeki hafta bende göndereceğim rica etsem dilekce örneğini atarmısınız
nslhnyldz Bianneadayiii hocam bende 31+3 üm haftaya alıcam raporu öyle göndericem sonra haftalarda belki karışıklık olur
nslhnyldz muallimehanimmom5 hocam telefonu değiştirdim dilekçe elimde yok o yüzden ben facebook grubundan bulmuştum sözleşmeli öğretmen grubuna yazın gönderiyorlar. Okul açıldıgında gittim ben dilekçeleri teslim ettim müdür yardımcısı sağolsun zamanı gelince doldurur işleme koyarım dedi. Ugrastırmadı
muallimehanimmom5 nslhnyldz anldım hocam teşekkür ederim bende önümüzdeki hafta nasipse 32. Haftam başlıyor idari izinliyim su an haftaya çalışamaz raporu alacağım onu gönderirken dilekçeyi de sorarım