Gzmhsyn evlatkokusu0806 sağlık ocağına sordum kusuyorsan devam et ama kusma yoksa sadece bulantı varsa içme dedi
Byznrshnn Ben de kullanmaya devam ediyorum . Antihistaminik grubu bir ilaç, yan etkisi uyku. teratojen değil yani bebeğe zararı yok.