-Mathilda- merhaba ben bugun sağlık ocagında yaptirdim. Acıkcasi ilk gebelik bilmiyordum kimsede bişey demedi gece yatmadan su ictim 9da sağlık ocagına gittim 75mg lik ilacımı aldim önce aç karnına 3 tüp sonra ilk yudumdan 1 saat sonra 2.kani verdim
2.saatte 3.kan tahlilimi oldum
birde tetanozun 2.dozunu oldum cıktım sonuc 3 gun snra dediler.
biraz kalambole ve acemiliğime denk geldi ama hemsirede bişey demedi hiç