Selamlar, 14. Haftadan itibaren şekerimde oynama başladı. İlk önce gündüz düşüşler yaşadım ( ki son 10 senedir hep şekerim düşer) sonra akşam açlık şekerim 135 in üzerinde çıkmaya başladı. Doktorum diyetisyen desteği al dedi. Bende stres yapmamak adına kendimi rahatlatmaya çalıştım abartmadım kafamda bir şeyleri. 20 gün oldu ben kendimce standart oturtmaya çalışıyorum ama ters giden şeyler var sanki. İnanılmaz susuyorum dilim damağım kuruyor. Patatesi bile fazla kaçırsam enkaza dönüyorum. Bugün 19. Haftaya girdik ve ben gebelik şekerinin otizm dahil çok şeye sebep olduğunu okudum. :( Çok üzgünüm yüreğim hiç rahat değil. Haftaya kontrolüm var doktoruma danışcam elbet ama şeker konusunda tecrübeli anneler var mı sorayım dedim .. dua edin lütfen bebeğime zarar vermeyim… 😞