Pelin-1 ay ikiz mis seninkilerr rabbim
zamanninda sağlıkla kucagina almak nasip etsin ben 5. Ayimdan beri suyu az oldugu icin ve idrar yoku enfksyon oldugu icin erken doguma karsii haftada bir prolotun ve progestan fitil kullaniyorum geceleri gecen hafta doktor igneyi kesti progestana devam dedi ama ciger gelistrciye gerek yok dedi tipta bir yandan yapiyorsa bir yandan yikiyor dedi haftasida cok riskli degil dedi ama henuz 34 haftalik gebeyim inslalah zamnnda saglikla olur hersey