Emineikiz Herkese iyi akşamlar 🤗 ben tüp bebekle 10+3 haftalık ikizlere hamileyim. Cumartesi doktora gittim plasenta aşağıda dedi. Boyle durumla karşılaşan var mı? Düzelir mi?
Sedamamiasya Emineikiz banada òyle dedi 12. Haftamda. Ama zamanla cikar dedi inşAllah cikar. Haftaya gidicem bakalim bi degisiklik varmi 14. Haftaya girdim
Mavi34 Emineikiz benimde 12.haftamda rahim ağzına yapışık ti 25 e kadar öyle gittik sonra biraz kenara çekildi 30haftada 2 cm kadar yukarı çıktı. Çok ayakta kalmamalısın ağır kaldırma fazla yürüme cinsellik yasak oluyor bu durumda 30.haftaya kadar yukarı çıkıyor genelde
Gizemin-minnakI @Emineikiz çok çok dikkat edin . Ama Şuan zaten aşağıda olur . Rahim büyüdükçe yukarı çıkıyor . Bende de vardı . 20. Haftadan sonra çok şükür yukarı çıkmaya başladı . Ama poşet taşımak ilişki ev işi yapmak her şey yasaktı. Bana çok ayakta durma yukarı çıkar ama dinlenme halinde ol demişti .
Seydanur Bende 23 haftalık gebeyim benimde plasenta aşağıda dedi 28.haftaya kadar çıkar yukarı dediler.eger çıkmaz sa 37 de sezeryan.yapariz dedi doktor.. inşallah da yukarı çıkar da.sorun.olmaz çünkü 39 dan önce sezeryan istemiyorum açıkçası gelişimi icin:(