Bende 29 hastalığım ve bel ağrısından geberiyorum desem yeridir, kendimi yaşlı gibi hissediyorum egilemiyorum doğrulamiyorum yataktan kalkarken bile çok zorluk çekiyorum… İşin enterasan yani da ben dinlendikten yani uzandık tan sonra ayağa kalkınca daha kötü tutulmuş oluyor, bugün kontrolüm vardı magnezyum ve kalsiyum takviyesine başladım bakalım inşallah iyi gelir çünkü ilerki haftalarda cok daha zor olur 😔