İyi akşamlar hanımlar .Komferfol (kan şurubu ) decavit (vitamin hapı) kullanıyorum.. kontrolüme bir hafta kadar var diye bugün aile hekimine gidip yazdırdım..Bana decavit in içeriğindeki vitaminlerin çok fazla olduğunu,herşeyi yiyebilen sağlıklı gebeliklerde doğru bulmadığını söyledi.. İlacımı kesme vakti geldiğini,kadın doğum dr ile konuşmamı söyledi.. Elhamdülillah yeme sorunum yok.33 haftalığım 77 kiloyum..13 küsur kilo almışım..Sizde bıraktınız mı ? Ne kadar kullandınız ? Teşekkür ederim ♥️