Rabia26Kizcem Çok kirmasiyor kanala girmiş sanırsam hissediyorum ama sancı şıklığı 5 dakikaya insin öylemi gitsem ne yapsam bilemedim Çarşamba günüde kontrolüm var
Rabia26Kizcem 37+4 10 gün önce nst de sancı falan çıkmıyordu ama benim sancım var yalancı sancı dedi doktor şimdide gitsem yalancı sancimi ki die endiseleniyorum
Rabia26Kizcem 10 gün önce nst de bişey çıkmadı sancım vardı gene aynı çıkar die bekliyorum bakalım 5 dakikaya inerse öyle gitmeyi düşünüyorum bide ıkınma geliyor ara ara